Friday, February 20, 2015

Burger Kukus Tal 7



Demi masa depan, ada yang sanggup lakukan apa sahaja untuk kebahagiaan keluarga.. Sahabat Ms Anggun dan Mr Bergaya sorang ni sanggup berhenti kerja yang gajinya agak besar di Johor dan pulang ke kampung di Pasir Mas dan membuka gerai burger! Alasannya lebih banyak masa bersama keluarga.. Salute buat Mr John Burger! 

"Success is not a destination, but the road that you're on. Being successful means that you're working hard and walking your walk every day. You can only live your dream by working hard towards it. That's living your dream."
~Marlon Wayans~


Seorang sahabat perlu menyokong perniagaan sahabat yang lain.. Ms Anggun dan Mr Bergaya tidak akan melepaskan peluang untuk mengunjungi gerai burger Mr John Burger setiap kali kami pulang ke kampung.. 


Walaupun kami semua sudah kekenyangan makan malam, kami tetap nak mencuba Burger Kukus Tal 7.. Black pepper sauce terbaik! Ala-ala prosperity burger McD tetapi dengan roti yang lebih lembut.. Nyumss.. Digrill dengan penuh kasih sayang..



Meja lepak untuk kawan-kawan.. Kat sini tiada konsep dine-in.. Take-away only tapi jika ada kawan-kawan datang makan ada la sebiji meja disediakan.. Sangat berpuas hati!


Tengok sajalah Mr Bergaya ni.. Sampai tertutup matanya! Hihii.. Makanan yang sedap memang perlu dinikmati dengan sepenuh hati.. Jika datang ke Kelantan jangan lupa cari Burger Kukus Tal 7..

Selamat JJCM!


Oops terlupa pula.. Ms Anggun dan Mr Bergaya memang dalam usaha meluaskan rangkaian G2 Network dan SKN2U Team di Kelantan.. Jadi mana-mana sahabat yang kami jumpa memang kena dengar celoteh dari kami.. Hihii.. Siapa lagi nak bantu kawan-kawan kan? Insya'allah G2 Network dapat membantu mereka yang sedang berusaha untuk mempunyai perniagaan sendiri.. Jana pendapatan sampingan atau pendapatan tetap, terpulang kepada diri sendiri! Kami.. full time job buat kami! Berusaha keras sekarang untuk kesenangan dan kebahagiaan masa depan..

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Idola : Melangsing, Membentuk, Detoks, Mengempes

Impian : Rapat, Montok, Cantik, Anjal

Insas : Kuat, Tegang, Tahan Lama


Jana Pendapatan bersama G2 Network dan SKN2U Team






No comments:

Post a Comment