Wednesday, February 11, 2015

G2 Network Business Preview di Kelantan



Ms Anggun dan Mr Bergaya kini menceburkan diri dalam networking terbaru di Malaysia iaitu G2 Network yang duta rasminya adalah Rozita Che Wan.. G2 Network menawarkan produk yang menarik untuk kesihatan iaitu Idola, Idaman dan Insas..

Tidak salah untuk mencuba pelbagai jenis perniagaan dari pelbagai jenis syarikat asalkan ia membawa keuntungan buat di Ms Anggun, Mr Bergaya dan semua.. Dalam perniagaan tiada siapa yang mahu rugi.. Epal Hijau? Ms Anggun dan Mr Bergaya masih juga menjalankan tersebut tetapi momentum kami lebih kepada G2 Network buat masa ini.. Fresh market la katakan.. Insyaallah! Doakan kejayaan kami ye!


Syarikat yang baru dilancarkan pada May 2014 masih lagi baru di dalam dunia networking.. Jadi rangkaiannya masih lagi kecil.. Ms Anggun dan Mr Bergaya akan mengambil apa saja peluang yang tiba di hadapan kami.. G2 Network di Kelantan? Masih baru dan ramai lagi yang belum tahu.. 

Jadi pada 6 Februari 2015, bertempat di Royal Guest House, Kota Bharu telah diadakan Business Preview G2 Network.. Mr Bergaya dengan bersemangatnya ajak Ms Anggun balik kampung untuk menyertai business preview tersebut.. Seronok yang amat la Ms Anggun dapat balik kampung..


Mr Bergaya kata, ini peluang kami untuk meluaskan network di Kelantan.. Insyaallah.. Business partner kami Mr Bob Tony dan Ms Aqifays pun follow 'kelik kapong' Ms Anggun.. Sambil berbisnes sambil jalan-jalan cari makan la macam ni.. Yay!!

Kami berempat tidak tidur kerana terlampau excited untuk mengembangkan network kami di Kelantan.. 5 Februari 2015 pepagi buta kami sudah terpacak di Airport Subang.. Malindo Air sedang buat promotion jadi dapatlah tiket dengan harga yang murah.. Tambang pergi balik Ms Anggun dan Mr Bergaya jumlah keseluruhannya hanya RM292.. Dah rezeki kami, tiba-tiba nak follow business preview di Kelantan, tiba-tiba Malindo Air ada promotion.. Alhamdulillah.. Bagi mereka yang nak travel murah boleh check out Malindo Air.

Oleh kerana Malindo Air punya aircraft ni kecil saja, jadi menjadi kerisauan buat Mr Bergaya.. Risau tak muat seatnya.. Ada juga mata-mata kecil yang memandang dengan mata 'mengumpat' apabila kami berjalan menuju ke pesawat.. Hihii.. Ternyata memang ruang duduknya agak sempit.. 4 seat setiap row.. A, C, D dan F.. Nasib baik palang di tengah boleh diangkat.. Ms Anggun dah biasa dah jadi mangsa terhimpit tersepit ni.. Hihii.. Love you Mr Bergaya!


Kata Mr Bergaya ini kemungkinan kali terakhir naik Malindo Air.. Tetapi Ms Anggun dan Mr Bergaya sekarang ni sedang berusaha untuk menurunkan berat badan bersama Idola.. Insyaallah Malindo Air tidak akan menjadi masalah lagi selepas ini.. Doakan kami lebih sihat selepas ini..


Idola : Melangsing, Membentuk, Detoks, Mengempes

Impian : Rapat, Montok, Cantik, Anjal

Insas : Kuat, Tegang, Tahan Lama


Jana Pendapatan bersama G2 Network dan SKN2U Team

No comments:

Post a Comment